asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

Vinter vinter vinter

Publicerad 2019-01-18 09:57:03 i Allmänt,

Hoppsan....
 
 
Jag ligger efter här på bloggen ,,,, men nu ska det bli ordning & reda...
 
Vad har hänt sen senast?
 
Jo har faktiskt hunnit med ett par tisdagstävlingar med varierande
varvslag men ändå håller mig runt 85-90 på 2 varv.
 
För mig är det viktigaste att ha roligt & det ger mig så himla mycket.
Samtidigt utmanar jag mig själv med vissa saker, 
 
Jag kommer vara med på Top 10 kval 2 den 3/2 inne i Munktell
& det kommer bli en stor utmaning eftersom jag missade första kvalet.
 
Jag gillar att ha lite utmaningar. Just nu är vi bara 4 st från klubben som är anmälda
men jag hoppas på fler.
 
Bäst att lägga in en solskensbild...
 
 
bakom tangetrna .. Åsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela