asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

Skrällseger i Munktell 25/9-18

Publicerad 2018-09-26 09:28:00 i Allmänt,

 
Den 25/9-18 Var det dags för tisdagstävlingen i Munktell/Eskilstuna
 
Vi som var med från klubben var:
 
Ulla
Bertil
Pelle
Adith
Håkan
Jag Åsa
 
Totalt var vi 40 st. 
 
Jättekul att vi blir några st från klubben. För mig blir det höjdpunkt att komma iväg & spela. Synd
att det ligger 8 mil bort typ, annars hade man nog kommit iväg lite oftare. ( mil är ju inte så långt men 
har man jobb så blir det lite pyssel & knåp, så mitt mål är att kunna spela en del tävlingar i Munktell.
 
Igår så chockade jag många & även mig själv, då gick jag runt på total 65 slag, 30-35
Dels var det min andra tävling där & banorna är ju svåra men roliga när man kommer på hur dom funkar.
 
Här är resultat från igår. 
Tyvärr hann jag inte med att få dom andras resultat för dom plockade ner
listorna så fort & det blir bråttom hem.
 
( Den här listan har jag kopierat
från deras hemsida.) 
 
Klass A (12)
1 Per EINAN, Köping                    67
2 Reinhold NIETSCH                    68
3 Mikael KARLSSON, Tyresö       69

Klass B (12)
1 Joakim LARSSON, Tyresö         77
2 Peter ELFVÉN, Uppsala             79
3 Leif SJÖHOLM, Köping              79

Klass C (14)
1 Åsa JAKOBSSON, Mosås          65
2 Lena BROWN                             72
3 U-B HESSEL, Enköping             76

 
skribenten Åsa
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela