asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

VIKTIG INFO OM STÄDDAGEN!!!

Publicerad 2018-10-21 19:49:37 i Allmänt,

Nu är det dags att boka in er till den 3 nov -18
 
För då är det dax för höststäddagen som innebär att vi: krattar löv, plockar in bänkar,papperskorgar m.m
 & ser till hela anläggningen är redo inför vinterdvalan. ALLA KAN GÖRA NÅTT
 
Vi börjar kl 10,00 & håller på fram till 14 tiden drygt.
Under tiden bjuds det på förtäring m.m
 
Jag kan säga på engång att jag själv inte kommer närvara eftersom då
sitter jag på ett plan & far iväg till Kanarieöarna.
 
Menjag kommer åka ut till banaden 27/10 & fixa till så även jag gör lite nytta.
För jag vill ju så gärna hjälpa till & då blev denna lösning den bästa. Så om det
är fler som känner sig lite sugna , så kom gärna ut & sällskapa.
 
 
Välkomna på städdagen den 3/11-18 kl 10,00
 
 
 
skribenten Åsa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela