asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

En helt vanlig tisdag.....

Publicerad 2018-10-10 18:49:52 i Allmänt,

 
Nja inte riktigt en helt vanlig tisdag, först iväg & jobba förmiddan 
så jag kan åka spela golf i Eskilstuna/Munktell lite senare på dagen/eftermiddag.
 
Meningen att det var jag, Pelle, Håkan ev Adith.som skulle åka men till sist
blev det bara jag & Pelle,  Men trevligt hade vi . Totalt var 30 st som deltog.
 
Denna gång gick jag runt på 49-43  & självklart är jag nöjd, jag har även
blivit uppflyttad till klass B. Pelle gick runt på 46-56 , han var delad etta på
första varvet.
 
Nästa gång så kommer jag ha med mig mina speciella öronproppar, för det
var något konstiga ljud varje gång jag slog.
 
Annars är det rätt lugnt i golfvärlden nu, men jag ska bättra mig & skriva mera.
Det har varit bråda dagar nu ett tag.
 
Skribenten Åsa
 
 
En sommarbild från Skoghalls betongbanor... nån som blie sugen ...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela