asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

Ännu en avklarad tisdagstävling/Munktell 16/10-18

Publicerad 2018-10-18 07:56:00 i Allmänt,

 
Det blev Håkan, Pelle & jag Åsa som for in till E-tuna/Munktell
för att deltaga i deras tisdagstävling på filten. Man har liksom svårt
att låta bli, det är så himla kul. Framförallt alla är där för samma sak
att spela & ha roligt.
 
När jag gick runt & träna så kändes det helt okej med både slagen & bollar
& inga större missar utan det flöt på bra.
 
Håkan hade startnr 8 & jag 19 , Pelle fick nr 25 så det blev verkligen spritt.
 
Mitt första varv så hade jag en del slarvfel & knepiga missar, så jag gick runt
på 52 , Håkan gic in på 34 & Pelles gick 65
 
Andra varvet så rättade jag till mina missar & hamnade på 41. Håkan andra
slutade med 30 & då tog ledningen över våran egna lilla interna liga 😄
Även Pelle sänkte ner sig till 55.
 
För övrigt så är jag nöjd med kvällens resultat. Man lär sig alltid nått nytt
samt att jag tackar för tips & råd jag får under tiden.
 
Håkan  34-30 = 64
Åsa      52-41 = 93
Pelle    65-55 = 120
 
 
P:s
Nästa inlägg kommer det information om städdagen...
 
 
 
Skribenten Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela