asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

Vintern gör sig påmind

Publicerad 2018-11-20 10:21:02 i Allmänt,

 
Nu börjar det bli kallare för varje dag som går men ett steg närmare till våren.
Har verkligen längtan till sommaren, men först så man ta sig genom vinterperioden.
 
Jag är glad för dom tisdagarna jag kan komma till Munktell & spela golf, idag blir det
inget tyvärr men säkert till nästa tisdag. 
 
Saknar en inomhusanläggning här i Örebro, vore jätteroligt om det kunde finnas.
Men som allt annat så kostar det & det krävs en hel del investerinagsar & plus mycket
annat. Men drömmen finns där, nån gång kanske det: Plötsligt så händer det.
 
 
 
I söndags var fet första kvalet i top 10 inne i munktell, tyvärr kunde jag ej själv närvara, jag jobbade
men till kvl nr 2 kommer jag vara med som är i februari. Här kommer länken om ni har
missat det..
 
En liten härlig bild från Kanarieöarna
 
 
På återssende/ skribenten Åsa/
 
Finns det nån därute som har nått roligt golfminne eller nån  gammal bild så hör av dig till
mig, lite kul att få lite matrial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela