asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

MOSgolf på Kanarieöarna

Publicerad 2018-11-15 07:56:00 i Allmänt,

Att komma hem ige till ett iskallt Sverige var inte roligt.
Hade ju tillbringat en vecka å¨Kanarieöarna det är var ca 25 grader varmt & väldigt
mycke sol. 
 
Jag lyckades att hitta Mosanläggning/äventyrsgolf där vi var.Självfallet blev det en
runda i solen. Att spela med allmänhetsklubba & boll var blandade känslor, jag är ju
på semester & vill bara ha lite roligt.
 
Så här kommer det lite bilder från golgen på Kanarieöarna.
 
Upptäckte till min fasa, att jag har tappat bort lite bilder i datorn, ska leta på
dom ,resten kommer när jag hittar dom
 
Skribenten Åsa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela