asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

En liten ursäkt från bloggaren...

Publicerad 2018-11-27 07:06:49 i Allmänt,

 
Hej på er 
 
Tyvärr har jag blivit lite slarvig med att skriva, tyvärr har min 
tid varit en liten bristvara....men nu så börjar det ordna upp sig 
 
Idag eller rättare sagt ikväll så kommeer nog bli en tripp intill
Munktell.. så det kommer en rapport därifrån...
 
Helgen som kommer nu är tävling inne Munktell & även då
kommer det en rapport därifrån. Måste bara prata med min
flygande fotograf, eftersom jag inte själv ska spela denna helg.
Det beror på att det är första helgen på länge som jag & min äkta hälft är
hellediga samtidigt. Så denna gång fick golfen vila..
 
På återseende
 
 
Tangentanvändaren Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela