asajakobsson.blogg.se

Bangolf i högsta grad & om att vara en amatörspelare i bangolf

Rätt lugnt på banan

Publicerad 2018-12-12 10:17:00 i Allmänt,

 
Tjoho nu börjar det närma sig jul i faslig fart.
 
Just nu lyser snön med sin frånvaro,,, rätt skönt ju.
 
Igår tisdagkväll blev det en liten tur intill Munktell för att deltaga i en tisdagstävling.
Fick följa med ett par härliga grabbar som hade fått reda på att jag var spelsugen.
 
För varje gång man är in till Munktell för att spela, så lär man sig nått nytt & att alla
är trevliga & glada.
 
Kan ju erkänna att igår så spelade jag lite väl ojämt & det har jag gjort nu ett par
ggr nu. Men jag blir inte lessen för det utan jag tar mig lärdomav det jag gör.
 
Men jag vill även veta vad jag gör för fel & det ska jag nog all ta reda på . Jag kommer
spela så länge jag tycker det är roligt. 
 
Jag önskar mig en inomhusanläggning här i Örebro.
 
 
Bakom skärmen
Åsa 
 
 
p.s en lånad bild av Nifo.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela